téarma.ie foclóir.ie teanglann.ie gaois.ie logainm.ie
Ar ais chuig leagan don scáileán Back to screen version
An Bunachar Náisiúnta Téarmaíochta don Ghaeilge
The National Terminology Database for Irish
FoclaíochtWording
FadLength
FairsingeExtent
TeangaLanguage
Roinn chaintePart of speech
RéimseDomain
Roghanna Options
187
Líon torthaí a aimsíodh
Number of matches found
» 1 2
DRÉACHT-IONTRÁIL
DRAFT ENTRY
GAbealach fir1 cumarsáide inmheánach
ai bealaí cumarsáide inmheánacha
ENchannel s of internal communication
pl channels of internal communication
An friotal teanga agus na scileanna teanga a fhoghlaimíonn páistí óga i dtús scolaíochta agus a theastaíonn i ngnáthimeachtaí sóisialta, m.sh. chun labhairt le cara ar an bhfón; na scileanna teanga a theastaíonn don teagmháil dhíreach i sainchomhthéacsanna áirithe.
language skills needed to interact in social situations, for example, when speaking to a friend on the telephone. BICS refers primarily to context-bound, face-to-face communication, like the language first learned by toddlers and preschoolers, which is used in everyday social interaction.
D'fhéadfadh gur sampla de ghné gur féidir a mheas nach dtagann faoi raon feidhme shainmhíniú ar sheirbhísí cumarsáide idirphearsanta, i bprionsabal, cainéal cumarsáide i gcluichí ar líne, ag brath ar ghnéithe shaoráid chumarsáide na seirbhíse.
An example of a feature that could be considered to fall outside the scope of the definition of interpersonal communications services might be, in principle, a communication channel in online games, depending on the features of the communication facility of the service.
GAcumarsáid bain2 neamhbhriathartha
gu cumarsáide neamhbhriathartha
Gnó » Fiontraíocht & Forbairt 1. ginearálta: smaointe a chomhroinnt gan úsáid a bhaint as focail. 2. ginearálta: gníomh trína roinntear nó a malartaítear smaointe, dearcadh, nó faisnéis gan focail. 3. taighde margaíochta: úsáidtear é mar fhachtóir chun dearcadh agus tuairimí tomhaltóirí a dhearbhú i dtaca le táirge nó seirbhís.
Business » Enterprise & Development 1. general: the sharing of ideas without the use of words. 2. general: the act of imparting or interchanging thoughts, attitudes, or information without words. 3. marketing research: used as a factor determining consumer attitudes and beliefs pertaining to a product or service.
» 1 2