téarma.ie foclóir.ie teanglann.ie gaois.ie logainm.ie
Ar ais chuig leagan don scáileán Back to screen version
An Bunachar Náisiúnta Téarmaíochta don Ghaeilge
The National Terminology Database for Irish
Roghanna Options
Torthaí beachta Exact matches
GAcoimhlint bain2
gu coimhlinte
Ríomhairí, Ríomheolaíocht 1. Iomaíocht maidir le hacmhainní. Úsáidtear an téarma go háirithe i dtaca le líonraí le cur síos ar chás ina ndéanann dhá nód nó breis iarracht teachtaireacht a tharchur thar an sreang céanna ag an am céanna. 2. Cineál prótacail líonra a ligeann do nóid dul i gcoimhlint le rochtain líonra a fháil. Is é sin, b'fhéidir go ndéanfaidh dhá nód iarracht teachtaireachtaí a sheoladh thar líonra go comhuaineach. Sainmhíníonn an prótacal coimhlinte céard ba chóir tarlú sa chás seo. Is é CSMA/CD, a úsáideann Ethernet, an prótacal coimhlinte is coitianta.
Computers, Computer Science 1. Competition for resources. The term is used especially in networks to describe the situation where two or more nodes attempt to transmit a message across the same wire at the same time. 2. A type of network protocol that allows nodes to contend for network access. That is, two or more nodes may try to send messages across the network simultaneously. The contention protocol defines what happens when this occurs. The most widely used contention protocol is CSMA/CD used by Ethernet.
Torthaí gaolmhara Related matches
branda fir4 coimhlinte dímholta/superseded
branda fir4 comórtais dímholta/superseded
ai brandaí comórtais
Gnó » Fiontraíocht & Forbairt Leathnú ar líne amháin de phríomhbhranda a chuireann táirgeoir amháin ar an margadh chun dul in iomaíocht dhíreach le táirgí ar phraghas níos ísle atá le fáil ar mhargadh ar leith. De ghnáth bíonn ainm branda nach ionann agus an príomhbhranda ar an mbranda troda agus praghas íseal. Bíonn a cháilíocht níos ísle de ghnáth ná cáilíocht an phríomhbhranda; d'fhéadfadh sé gan bheith ar an margadh ach go sealadach; is í a aidhm ná custaiméirí a choinneáil gan é a bheith riachtanach praghas an phríomhbhranda a ísliú.
Business » Enterprise & Development A line extension of a main brand that is marketed by one producer to compete directly with the lower-priced products of other producers in a given market. The fighting brand usually has a separate brand identity and a low price. Its quality is usually lower than that of the main brand; it may only be temporarily on the market; and its purpose is to hold customers without having to lower the price of the main brand.
Ciúta scéalaíochta leis an teannas dramatúil a uasmhéadú nuair is cosúil go bhfuil imreoir i mbaol tubaiste, ach éiríonn leis ealú arís agus arís eile leis an bhfarasbarr is lú.
A plot device by which dramatic tension in a story is maximized when the player often seems to be on the brink of disaster but is able to escape repeatedly from this situation by just the narrowest of margins
(compete, etc.)
téann san iomaíocht i dtoghchán
contests an election
téann sa choimhlint i gcomhair suíocháin
contests a seat