413
Líon torthaí a aimsíodh
Number of matches found
#
Finance Well diversified portfolio of risky securities with little or no unsystematic risk, and little or no scope for further risk reduction by means of diversification.
Airgeadas Punann dea-éagsúlaithe d'urrúis rioscúla gan aon riosca neamhchórasach leo, nó gan ach beagán de, agus gan aon scóip chun an riosca a laghdú a thuilleadh trí éagsúlú, nó gan ach beagán de.
#
Business » Enterprise & Development Process of making investigations into the characteristics of given markets, e.g. location, size, growth potential and observed attitudes.
Gnó » Fiontraíocht & Forbairt Próiseas imscrúdaithe maidir le hairíonna margaí áirithe, e.g., suíomh, méid, acmhainn fáis, agus an meon atá tugtha faoi deara sna margaí sin.
#
Finance That part of total risk attributable to the holding of a security, or portfolio of securities, which depends upon variations in general security prices on the stock market. Market risk is associated with general market variations as measured by a market index, such as the Financial Times All-Share Index or the Dow-Jones Index. Unlike specific risk, it is not possible to diversify market risk away, because however large the portfolio of shares held, they are all influenced by the market generally to a greater or lesser extent.
Airgeadas An chuid sin de riosca iomlán atá curtha i leith seilbhe urrúis, nó punainne urrús, atá ag brath ar chomhathruithe i bpraghsanna ginearálta urrús ar an stocmhargadh. Tá baint ag riosca margaidh le comhathruithe ginearálta margaidh a thomhaistear le hinnéacs margaidh, ar nós Innéacs Ilscaireanna an Financial Times nó Innéacs Dow Jones. Murab ionann agus riosca sonrach, ní féidir riosca margaidh a éagsúlú amach, mar is cuma cé chomh mór is atá na punanna scaireanna atá i seilbh, tagann siad go léir faoi anáil an mhargaidh go coitianta, a bheag nó a mhór.
#
DRAFT ENTRY
DRÉACHT-IONTRÁIL
#
Business » Enterprise & Development The proportion of the total supply of a product (usually in terms of value rather than quantity) controlled by any one particular firm or company.
Gnó » Fiontraíocht & Forbairt An chomhréir de sholáthar iomlán táirge (i dtéarmaí luacha seachas cainníochta de ghnáth) a ndéanann gnólacht nó cuideachta áirithe amháin í a rialú.
#
DRAFT ENTRY
DRÉACHT-IONTRÁIL
#
Institution that is owned or directed by government, but which claims to operate on a commercial basis, while benefiting from some level of government support.
Foras faoi úinéireacht nó faoi stiúir rialtais, a mhaíonn go bhfuil sé ag feidhmiú ar bhonn trachtála, ach a bhfaigheann tacaíocht ón rialtas sin ar leibhéal áirithe.
#
(putting on the market)
#
Business » Enterprise & Development 1. The management process responsible for identifying, anticipating and satisfying consumer requirements profitably. (Institute of Marketing definition 1975) 2. Fundamental policy forming activity devoted to selecting and developing suitable products for sale-promoting and distributing these products in a manner providing the optimum return on capital employed.
Gnó » Fiontraíocht & Forbairt 1. Próiseas ina scrúdaítear mianta agus riachtanais an mhargaidh agus ina sásaítear iad trí earraí agus seirbhísí a mhalartú, sa chaoi is go mbíonn na ceannaitheoirí sásta agus go dtuilleann na díoltóirí brabús. (sainmhíniú na hInstitiúide Margaíochta 1975) 2. Bunghníomhaíocht déanta polasaí a dhíríonn go hiomlán ar tháirgí oiriúnacha a roghnú agus a fhorbairt do thionscnaimh dhíolacháin agus ar na táirgí seo a dháileadh ar bhealach a sholáthraíonn an toradh optamach ar chaipiteal.
#
DRAFT ENTRY
DRÉACHT-IONTRÁIL
#
In order for the CMO to be a success, it is essential that consumers are informed, through marketing and educational campaigns.
Chun go mbeidh rath ar CEM, tá sé riachtanach go mbeidh tomhaltóirí ar an eolas, trí fheachtais margaíochta agus oideachais.
#
DRAFT ENTRY
DRÉACHT-IONTRÁIL
#
DRAFT ENTRY
DRÉACHT-IONTRÁIL
#
Business » Enterprise & Development The levels and interplay of the constituent elements of a product's or service's marketing efforts, including product features, pricing, packaging, advertising, merchandising, distribution, and marketing budget, especially as decisions relating to these elements affect sales results.
Gnó » Fiontraíocht & Forbairt Leibhéil na gcomheilimintí, agus a n-imirt ar a chéile, in iarrachtaí margaíochta táirge nó seirbhíse, lena n-áirítear gnéithe den táirge, praghsáil, pacáistiú, fógraíocht, marsantacht, dáileadh agus buiséad margaíochta, go háirithe mar a fhearann cinntí i dtaca leis na heilimintí seo ar thorthaí díolachán.
#
Business » Enterprise & Development 1. A strategy devised for marketing a product or service. 2. A comprehensive document containing background and supportive details for a marketer's objectives and strategies.
Gnó » Fiontraíocht & Forbairt 1. Straitéis a cheaptar chun táirge nó seirbhís a chur ar an margadh. 2. Doiciméad cuimsitheach ina mbíonn sonraí faoi chúlra agus sonraí a threisíonn le haidhmeanna agus le straitéisí margóra.
#
Business » Enterprise & Development The systematic gathering, recording, analyzing, and use of data used to promote the marketing of goods and services.
Gnó » Fiontraíocht & Forbairt Tiomsú, taifead, anailís agus úsáid chórasach sonraí chun margaíocht earraí agus seirbhísí a thionscnamh.
#
DRAFT ENTRY
DRÉACHT-IONTRÁIL
#
DRAFT ENTRY
DRÉACHT-IONTRÁIL
#
DRAFT ENTRY
DRÉACHT-IONTRÁIL
#
DRAFT ENTRY
DRÉACHT-IONTRÁIL
#
Finance A market engaged in the short-term lending and borrowing of money, linking together the financial institutions (commercial banks, discount houses, etc.), companies and the government.
Airgeadas Margadh a bhíonn gafa le hairgead a fháil agus a thabhairt ar iasacht go gearrthéarmach, ag cruthú naisc idir na forais airgeadais (bainc thráchtála, tithe lascaine, etc.), cuideachtaí agus an rialtas.