téarma.ie foclóir.ie teanglann.ie gaois.ie logainm.ie
Ar ais chuig leagan don scáileán Back to screen version
An Bunachar Náisiúnta Téarmaíochta don Ghaeilge
The National Terminology Database for Irish
Gach réimse All domains Roghanna Options
412
Líon torthaí a aimsíodh
Number of matches found
» 1 2 3 4 5
(of focus of eye)
GAceartú fir
gu ceartaithe, iol ceartuithe
GAmatán fir1 aduchtach
gu matáin aduchtaigh, ai matáin aduchtacha, gi matán aduchtach
GAfrithchoilíneirgeach fir1
gu frithchoilíneirgigh, ai frithchoilíneirgigh, gi frithchoilíneirgeach
frithchoilínéirgeach fir1 dímholta/superseded
gu frithchoilínéirgigh, ai frithchoilínéirgigh, gi frithchoilínéirgeach
GAiompróir fir3
gu iompróra, iol iompróirí
Natural Sciences & Mathematics » Astronomy » Satellites A single-frequency radio wave of constant amplitude that can be modulated with an information carrying signal.
Eolaíochtaí Nádúrtha & Matamaitic » Réalteolaíocht » Satailítí Comhartha radaimhinicíochta de thonnfhad sonrach, modhnaithe de ghnáth le hathruithe minicíochta nó aimplitiúide a léiríonn go bhfuil eolas le hiompar.
Computers, Computer Science A single-frequency radio wave of constant amplitude that can be modulated with an information carrying signal.
Ríomhairí, Ríomheolaíocht Comhartha radaimhinicíochta de thonnfhad sonrach, modhnaithe de ghnáth le hathruithe minicíochta nó aimplitiúide a léiríonn go bhfuil eolas le hiompar.
(physical)
GAcoimpléasc fir1
gu coimpléisc, ai coimpléisc, gi coimpléasc
(hormone)
GAcortacaistéaróideach fir1
gu cortacaistéaróidigh, ai cortacaistéaróidigh, gi cortacaistéaróideach
(hormón)
(shaft of bone)
GAdiaifiseas fir1
gu diaifisis
diaifís bain2 dímholta/superseded
gu diaifíse
GAdifreáil bain3
gu difreála
Finance 1. (General) The process by which subunits in an organization develop particular attributes in response to the requirements imposed by their subenvironments. The greater the differences among the subunits attributes, the greater the differentiation. 2. (Marketing) A marketing method used by the manufacturer to create close identity in a particular market. The manufacturer will introduce different varieties of the same basic item under the same name into a particular item category and thereby cover the range of items in that category. 3. (Marketing) The positioning of a brand to differentiate it from its competition and thereby create a unique image.
Airgeadas 1. (Ginearálta) An próiseas trína bhforbraíonn fo-aonaid eagraíochta airíonna áirithe, mar fhreagairt ar riachtanais a leagann a bhfothimpeallachtaí orthu. Dá mhéid iad na difríochtaí idir airíonna na bhfo-aonad, is ea is mó an difreáil. 2. (Margaíocht) Modh margaíochta a úsáideann déantóir chun dlúthionannas a chruthú i margadh ar leith. Cuirfidh an déantóir saghsanna éagsúla den earra bunúsach céanna ar fáil, faoin ainm céanna, in earnáil áirithe earraí, agus sa tslí sin beidh an réimse iomlán earraí san earnáil sin á ndéanamh aige. 3. (Margaíocht) Branda a lonnú i slí a léireoidh nach ionann é agus brandaí atá i gcomórtas leis, chun íomhá shainiúil a chruthú.
» 1 2 3 4 5