téarma.ie foclóir.ie teanglann.ie gaois.ie logainm.ie
Ar ais chuig leagan don scáileán Back to screen version
An Bunachar Náisiúnta Téarmaíochta don Ghaeilge
The National Terminology Database for Irish
ionam · Iónam · Inca · Iocnám · Iona
Roghanna Options
Torthaí beachta Exact matches
GAioncam fir1
gu ioncaim
Airgeadas Suim ar bith a fhaigheann duine nó eagraíocht mar luach saothair (tuarastal nó brabús trádála) nó mar thoradh ar infheistíocht (cíos nó ús). Ó thaobh cánach de, ní mór ioncam a idirdhealú ó chaipiteal.
Finance Any sum that a person or organization receives either as a reward for effort (e.g. salary or trading profit) or as a return on investments (e.g. rents or interest). From the point of view of taxation, income has to be distinguished from capital.
GAioncam fir1 reatha
gu ioncaim reatha
ioncam fir1
gu ioncaim
teacht fir3 isteach dímholta/superseded
fáltas fir1 dímholta/superseded
gu fáltais, ai fáltais, gi fáltas
Torthaí gaolmhara Related matches
GAbanna fir4 ioncaim
ai bannaí ioncaim
Airgeadas Banna nach n-íocann ioncam mura dtuilleann sé a dhóthain chuige sin.
Finance Bonds on which the payment of income is contingent on sufficient earnings.
DRÉACHT-IONTRÁIL
DRAFT ENTRY
GAcuntas fir1 náisiúnta ioncaim agus táirgí
ai cuntais náisiúnta ioncaim agus táirgí
cuntas fir1 náisiúnta ioncaim agus táirgeachta dímholta/superseded
ai cuntais náisiúnta ioncaim agus táirgeachta
ENnational income and products account s
pl national income and products accounts
ioncam fir1 roghnach dímholta/superseded
gu ioncaim roghnaigh
Gnó » Fiontraíocht & Forbairt Méid an ioncaim indiúscartha atá fágtha tar éis íoc as riachtanais ar nós bia, foscaidh, agus éadaí. Téann lucht díolta earraí in iomaíocht leis na riachtanais seo chun ceannacháin a ghnóthú. I rith geilleagair lag, díríonn daoine ar na riachtanais agus is minic a bhíonn níos lú airgid acu d'earraí agus do sheirbhísí fógartha.
Business » Enterprise & Development The amount of disposable income that is left over after paying for essentials such as food, shelter, and clothing. Marketers of items compete with these essentials to obtain purchases. During a weak economy, people concentrate on necessities and often have less for advertized goods and services.